+30 22410 43211 info@meetrhodes.gr

MeetRhodes – Η Υπηρεσία

Σε ποιους απευθύνεται:

Η υπηρεσία “meet Rhodes” απευθύνεται

1) σε ξενοδοχεία και στους πελάτες τους για μόνιμη συνεργασία,

2) σε τουριστικά πρακτορεία για εκμίσθωση των λεωφορείων μας για προγραμματισμένες εκδρομές.

Τι προσφέρει:

Δυνατότητα μετακίνησης από το ξενοδοχείο προς προκαθορισμένο προορισμό (π.χ. το κέντρο της πόλη, το λιμάνι, το waterpark) με επιστροφή και σε προκαθορισμένες ώρες αναχώρησης (place to place service).

Πώς λειτουργεί:

Οι πελάτες πληροφορούνται για την υπηρεσία από τους υπαλλήλους της υποδοχής μέσω ενημερωτικών φυλλαδίων και ενημερωτικής προβολής. Υπάρχει η δυνατότητα λειτουργίας συγκεκριμένης εφαρμογής η οποία δίνει τις απαραίτητες πληροφορίες για το πρόγραμμα.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα:

Ασφάλεια: σύγχρονα λεωφορεία, επαγγελματίες οδηγοί, ασφάλιση επιβατών

Άνεση: πλήρως κλιματιζόμενα λεωφορεία, προβολές ανάδειξης του νησιού

Ακρίβεια: συγκεκριμένες ώρες αναχώρησης, χωρίς καθυστερήσεις και αναμονές

Κόστος: μικρό κόστος μετακίνησης

e-services: ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων που δίνει τη δυνατότητα ελέγχου

Υποστήριξη: συνεχής υποστήριξη από προσωπικό της εταιρείας μας

Πώς γίνεται η κράτηση;

Μέσα από μια εύκολη διαδικασία, οι πελάτες μπορούν να κάνουν κράτηση θέσης στα προκαθορισμένα δρομολόγια με τη βοήθεια του υπαλλήλου της υποδοχής:

  • Συμπληρώνεται στο ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων όνομα, τηλέφωνο και e-mail
  • Εκτυπώνεται το “voucher”, στο οποίο αναγράφονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες
  • Εξοφλείται το αντίτιμο

Πώς ελέγχεται η διαθεσιμότητα θέσεων;

Το ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων δίνει τη δυνατότητα ελέγχου και διαθεσιμότητας θέσεων οποιαδήποτε στιγμή.

Υπάρχει δυνατότητα αλλαγής ώρας δρομολογίου;

Εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις είναι δυνατή η αλλαγή επιλογής δρομολογίου εντός της ίδιας ημέρας χωρίς επιπλέον χρέωση και σύμφωνα με τους όρους που αναγράφονται στο “voucher”. Απαραίτητη προϋπόθεση η αλλαγή να γίνεται στο ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων μέσω της υποδοχής του ξενοδοχείου ή του αντιπροσώπου της εταιρείας μας.

Τι παραλαμβάνει ο πελάτης;

  • “Voucher” κατά την κράτηση της θέσης
  • Απόδειξη υπηρεσιών από τον οδηγό του λεωφορείου